wtorek, 21 lipca 2015

Feromony- czy działają ?

Każdy uwodziciel na pewno zastanawiał się kiedyś nad zastosowaniem feromonów. Pierwszy pytanie brzmi - czy w ogóle warto wydawać na to pieniądze?
Sam postanowiłem spróbować. Na pierwszy rzut kupiłem feromony z allegro. Prawda okazała się a w tym przypadku brutalna - feromony te nie działają kompletnie. Jedyny plus jest taki, że ich cena była nisko - tylko 40 zł. Jednak było to 40 zł wyrzucone w błoto.

Jednak nie zraziłem się. Poczytałem trochę internetowych opinii i postanowiłem spróbowac jakiejś lepszej marki. Padło na feromony z polecane na kilku forach.
Tym razem pozytywnie się zaskoczyłem. Już od pierwszego użycia na uczelni koleżanki do mnie częściej zagadywały.
Kolejny raz użyłem ich idąc na imprezę. W większości przypadków na imprezach nie udaje mi się podryw. Nie zrażam się tym, ale czasem mnie to dobijało. Ale tym razem było to moje najlepsze wyjście na imprezę od dawien dawna. Poznałem 2 ciekawe kobiety, które same mnie zaczepiły. Dodatkowo widziałem na sobie wzrok kilku innych całkiem ładnych dziewczyn, jakby zazdrosnych że gadam z innymi. Po imprezie pomyślałem sobie, że może po prostu nie mam w sobie dosyć pewnosci siebie, a feromony mi ją dodały. Więc na kolejna imprezę wybrałem się nie używając ich - ale z pozytywnym nastawieniem. I niestety nic nie wyrwałem, chociaż podejmowałem próby. Dwukrotnie zostałem totalnie olany. Jako że mieszkam w mieście studenckim,, gdzie regularnie coś się dzieje, poszedłem na kolejny dzień na kolejną imprezę - znowu z użyciem feromonów. I znowu imprezę zaliczam do udanych. Tym razem podeszła do mnie dziewczyna, której nic nie brakowało i przegadaliśmy i przetańczyliśmy całą imprezę. Wymieniliśmy się numerami i spotykamy się od dwóch tygodni. Jak na razie jest naprawdę miło :)

Tak więc co do feromonów - polecam ale tylko te najlepsze, sprawdzone. Ja w dalszym ciągu się nimi wspomagam i cały czas sobie chwalę ich działanie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz